Назад «Брендування малих міст – одна із важливих складових розвитку туризму» Такою була тема онлайн-семінару для представників територіальних громад Чернігівщини.
Нарада була організована Департаментом культури і туризму, національностей та релігій ОДА та Чернігівським облтурінфоцентром.
Зі вступним словом виступила заступник голови обласної державної адміністрації Олена Дума.
Серед спікерів були: представники Львівської області - Тарас Лозинський (заступник начальника Управління туризму та курортів Львівської ОДА), який розповів про туристичний потенціалу Львівщини та досвід територіальних громад області у створенні брендів та Ігор Чава (начальник Управління культури та розвитку туризму Дрогобицької міськради), який поділився досвідом про розроблення власного бренд буку у місті Дрогобичі.
Про Чернігів та його брендування розповіла Катерина Литвин (начальник відділу туризму та промоції Управління культури і туризму Чернігівської міськради), а Тетяна Зоць розповіла «Бренд як рушійна сила розвитку громади» і показала деякі напрацювання стосовно логотипу для Прилук.
Представники Ніжина поділилися успішним досвідом у створенні брендбуку. Зокрема, розповіли з чого почати і до чого прийшли. А начальник відділу культури та туризму Любецької ТГ - Гутник Юлія розповіла про «Досвід Любецької громади зі створення власного логотипу».
Учасники семінару отримали корисну інформації для старту власного брендування громади.
Назад |