Анонси
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
         

      Назад

      «Брендування малих міст – одна із важливих складових розвитку туризму»

      Такою була тема онлайн-семінару для представників територіальних громад Чернігівщини.

      Нарада була організована Департаментом культури і туризму, національностей та релігій ОДА та Чернігівським облтурінфоцентром.

      Зі вступним словом виступила заступник голови обласної державної адміністрації Олена Дума.

      Серед спікерів були: представники Львівської області - Тарас Лозинський (заступник начальника Управління туризму та курортів Львівської ОДА), який розповів про туристичний потенціалу Львівщини та досвід територіальних громад області у створенні брендів та Ігор Чава (начальник Управління культури та розвитку туризму Дрогобицької міськради), який поділився досвідом про розроблення власного бренд буку у місті Дрогобичі.

      screenshot1555555.png

      Про Чернігів та його брендування розповіла Катерина Литвин (начальник відділу туризму та промоції Управління культури і туризму Чернігівської міськради), а Тетяна Зоць розповіла «Бренд як рушійна сила розвитку громади» і показала деякі напрацювання стосовно логотипу для Прилук.

      sdfgvdgdfgbdfgb.png  fnfghnfghfg.png

      Представники Ніжина поділилися успішним досвідом у створенні брендбуку. Зокрема, розповіли з чого почати і до чого прийшли. А начальник відділу культури та туризму Любецької ТГ - Гутник Юлія розповіла про «Досвід Любецької громади зі створення власного логотипу».

      Учасники семінару отримали корисну інформації для старту власного брендування громади.

      Назад

      09 Січня 2024 12:47
      20 Листопада 2023 10:54